неділю, 14 грудня 2014 р.

Особистий і педагогічний портрет Шеховцової Олени Анатоліївни


Я, Шеховцова Олена Анатоліївна, учитель української мови та літератури, спеціаліст першої категорії, 16 років працюю в Запорізькому багатопрофільному ліцеї №62.

Мені пощастило, що, закінчивши у 1998 році філологічний факультет ЗДУ, я прийшла працювати саме в цю школу, де склався творчий колектив, який багато років крокує в ногу з часом, використовуючи у своїй роботі новітні технології. І я з гордістю можу сказати, що є й моя заслуга в тому, що наш ліцей входить до сотні найкращих шкіл України. Саме тут є можливість для реалізації творчого потенціалу як учнів, так і вчителів.


Я із задоволенням беру участь у багатьох конкурсах та проектах і власним прикладом намагаюсь зацікавити учнів новою справою, яка неодмінно дасть позитивний результат: додасть упевненості у собі і своїх знаннях, навчить долати труднощі, вдало вирішувати виникаючі проблеми, а головне – навчить бути цікавою людиною. Можливість брати участь у предметних, соціальних, екологічних проектах формує життєву позицію учнів, бажання бути корисними суспільству і країні, в якій вони живуть, робить їх дорослішими.


Моє педагогічне кредо: «Через терени до зірок разом з учнями!».


Протягом кількох років (з 1999 року) я є керівником шкільної театральної студії «Лілея», яка об'єднує учнів 5-11 класів. Виступ на сцені - дієвий засіб самовираження дитини. Саме тут є можливість навчитися висловлювати свої думки, краще пізнати себе, відкрити себе світові. Крім того, у процесі спільної творчої співпраці між представниками різних поколінь встановлюються відносини взаєморозуміння, розвиваються комунікативні навички та самостійне творче мислення.


Я люблю грати в інтелектуальні ігри і прищеплюю цей інтерес своїм вихованцям. Разом з учнями ми кілька років поспіль беремо участь у міській літературній грі «Лабіринт». Такі ігри вчать учнів аналізувати, робити висновки, розвивають мовленнєву компетентність. Наша спільна з учнями діяльність відзначена у 2012 році екскурсією до м. Біла Церква.


Протягом усього свого життя я займаюся спортом, підтримуючи фізичну форму і здоров'я, що дає можливість мені як класному керівнику зацікавити підлітків вести здоровий спосіб життя і популяризувати його.


Мені подобається моя робота. Я реалізую себе в ній, постійно вдосконалюючись як педагог. І мені приємно бачити результат власної праці в моїх учнях - інтелектуальних, комунікабельних, толерантних людях, готових стати гідними громадянами України.

Немає коментарів:

Дописати коментар